رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

سوم مهر...اینروزا

سلام گل همیشه بهارم امروز سوم مهرماه. من تو خونه تنهام و تو مدرسه ایی.فعلا که میری و میایی.. خدا کنه مثل پارسال اذیت نشی. راستی ساعت کلاساتون از هفت و نیمه تا یک و نیم و این خیلی بده..واقعا زیاده اسامی شاگردای کلاستونو میزارم. و اما دیروز اولین تکلیف کلاس اولتونو انجام دادی و معلمتون یک کانال درست کرده و کارکرد هر روزو داخلش مینویسه و این خیلی عالیه فعالیت روز شنبه: صبحگاهی و اجرای برنامه به مناسبت روز اول مهر خوش آمد گویی واحوال پرسی و آشنایی،نقاشی باموضوع جشن شکوفه ها،تدریس نگاره 1،معرفی دفتر مشق (تلاش)وخط زمینه و آشنایی طریقه ی بدست گرفتن صحیح مداد. تکالیف ...
3 مهر 1396

بیست و نهم شهریور..جشن شکوفه ها

سلام عشقم امروز جشن شکوفه ها بود. من و تو رفتیم.. و خاله مهسا هم با یک گل خوشگل اومد مامی هم دوست داشت بیاد اما چون دیروز اسباب کشی کرده بود. کلی درگیر بود. تو و امیر علی شاملو و امیر مهدی عبدی تو کلاس خانم پیرا افتادین. و اما جشنشون ساعت ده و نیم تا دوازده بود. بعدش تازه ما رفتیم ارایشگاه موهاتو کوتاه کردیم. بعد چون کیفت واست بزرگه.رفتیم یه کیف جمع و جورتر واست خریدیم و لیست خرید مدرسه.تا رسیدیم خونه ساعت سه بود. اینم کیف جدید که چراغداره. شبشم رفتیم هپکو. فردا عصرم قراره عمه ها و دختر عمه های من بیان ...
2 مهر 1396

بیست و هفتم شهریور..مامی و خونه جدیدش

سلام گلم بگم که مامی خونشو که تو ساختمون ما بود فروخت و ی خونه بزرگتر و بهتر خرید. خدا راشکر اما خب این قضیه یکم واسه من و تو سخته که مامی ازمون دور میشه. تو که کلی غصه خوردی یکروز با مامی رفتیم و یکم خونه را تمیز کردیم..و تو خیلی کمک کردی ...

25 شهریور-سفر به کیش

سلام نفسم امروز ساعت ده و پنجاه دقیقه پرواز داشتیم به کیش منو و تو مامی ساعت چهار و نیم صبح اتوبوس اراک به تهران سوار شدیم و خلاصه پرواز خوبی بود ساعت دوازده و نیم رسیدیم.. عصر بعد استراحت رفتیم پاندا کللللی خرید کردیم... فرداش رفتیم کشتی اکواریوم و کلی ماهی دیدیم و بعد رفتیم اسکله یکروزم رفتیم ساحل مرجانی اینم شهر زیرزمینی حریره دلفیناروم و باغ پرندگان ...